Najčastejšie otázky

1. Čo znamená, že je veža polohovateľná?
Polohovateľná veža má tri polohy výšky stupienka, ktoré môžte prispôsobiť výške dieťaťa. Všetky naše veže sú polohovateľné.

2. Aký je rozdiel medzi lakovanou vežou a vežou bez úpravy?
Nami používaný lak je bezfarebný, teda nezmení farbu dreva. Jeho úlohou je drevo ošetriť a zakonzervovať tak, aby bola jeho údržba jednoduchšia. Porovnanie si môžte pozrieť na nasledujúcom videu 

3. Aké sú rozmery veže a aká je jej váha a jej nosnosť?
Rozmery každej veže nájdete priamo v jej popise v záložke "Doplnkové informácie". Hmotnosť naších veží je okolo 10kg, vďaka čomu ju detičky môžu samé presúvať podľa potreby. Nosnosť veží je 100kg.

4. Aký je rozdiel medzi vežou so zvislými tyčkami (Tiger, Zebra) a štandardnou polohovateľnou vežou (Žirafa, Levík, Korytnačka)?
Veža so zvislými tyčkami je určená pre detičky, ktoré radi na všetko vyliezajú, jej bočné tyčky tomu zabránia. Zároveň má podpoporné nohy, ktoré poskytujú ešte väčšiu stabilitu.

5. Akej farby sú veže?
Vežu vám vieme dodať bez povrchovej úpravy, natretú ekologickým polomatným lakom, alebo s farebnou úpravou. Môžte si vybrať z niektorej z 30 farieb, ktoré ponúkame. Zvoliť môžte aj kombináciu farieb veže, stupienka a bezpečnostných tyčiek. Na vzorkovníku sú farby použíté na našom dreve, pri bledších farbách býva vidieť aj kresbu dreva.

vzorkovnik

6. Aká je cena náteru?
Pri lakovaní je doplatok +10€ a pri farebnom nátere je doplatok +20€.

7. Mám nižšiu/vyššiu kuchynskú linku ako je štandardná výška veže.
Vežu radi prispôsobíme výške vašej kuchynskej linky - zmenu výšky môžte zvoliť pri produkte Úprava výšky veže. Nakoľko ide o úpravu na mieru, je potrebná platba vopred a doba dodania sa môže predĺžiť.

8. Aká je doba dodania?
Snažíme sa mať vežičky pripravené skladom a teda odosielať do 3-4 dní.

Štandardná dodacia lehota je do 10 pracovných dní, no v prípade individuálnych požiadaviek ako napríklad zmena výšky, maľovanie mena a iných zmien na veži, sa môže doba dodania predĺžiť na 20 pracovných dní. O dĺžke dodania vás radi informujeme mailom, alebo telefonicky.

V prípade Aktivity veží s farebnou úpravou je doba dodanie dlhšia, nakoľko nie je možné ich mať vopred pripravené a skladáme ich až po tom, ako dostanú svoj farebný náter.

Rovnako v prípade väčšieho náboru objednávok, ako napríklad v predvianočnom čase, sa môže dodacia doba predĺžiť, o čom vás budeme informovať.

9. Ako sú dodávané veže?
Veže odosielame kuriérom v zmontovanom stave. Stačí teda odbaliť a môžte používať.

10. Koľko stojí poštovné?
Naše poštovné je úplne zadarmo! To znamená, že za dopravu ani balné pri platbe vopred neplatíte.

11. Mám individuálne požiadavky (širšia platofrma, žiadne tyčky, širšia veža a pod.)
Neváhajte sa na nás obrátiť s akoukoľvek požiadavkou, ak to bude v našich možnostiach, radi vám vyhovieme. Najčastejšie úpravy na mieru si viete zvoliť priamo v sekcii Príslušenstvo

12. Čo sú podporné nohy?
Pre zvýšenie stability učiacej veže je možné dorobiť spodné podporné nohy, vďaka ktorým nebude možné vežu prevrátiť do strany - táto možnosť sa volí priamo pri konkrétnej veži (v prípade Zebry, Tigra sú automaticky na veži podporné nohy).

13. Z akého dreva sú veže vyrobené?
Väčšina veží je vyrobená zo smreku, Korytnačka je z bukového dreva. Všetko drevo, ktoré používame, pochádza zo Slovenska alebo Čiech, nepoužívame polotovary a drevo sami opracovávamé do finálnej podoby, vďaka čomu vieme zabezpečiť prvotriednu kvalitu.

14. Ako vežu používať?
Ku každej veži dostanete návod na používanie. Veža má bezpečnostné tyčky, ktoré zabraňujú vypadnutiu. Vežu je vždy potrebné používať pod dohľadom dospelej osoby a opretú prednou stranou o linku (príp. iný nábytok). Pokiaľ vaše dieťatko ešte nevie bezpečne vstupovať a vyliezať z veže, odporúčame ho do nej vkladať.

15. Máte kamennú predajňu?
Predajňu nemáme, naše veže vyrábame na základe objednávky. Po dohode je možný osobný odber v Bernolákove, alebo v Bratislave. Nakoľko nemáme stanovené konkrétne hodiny na odber, čas je však potrebné si dohodnúť individuálne a to telefonicky na čísle, ktoré Vám zašleme po vyhotovení objednávky.

16. Prišla mi poškodená zásielka, aký je postup?
Hoci sa snažíme tovar baliť tak, aby sme predišli akémukoľvek poškodeniu, žiaľ niekedy naša snaha nestačí. Ak je akokoľvek krabica poškodená, zásielku nepreberajte a spíšte s kuriérom zápis o škode.
V prípade, že ste si všimli poškodenie spôsobené prepravou, ihneď nás o tom informujte prostredníctvom e-mailu, prosíme o zaslanie fotografií poškodenia, ako aj fotografií štítku s adresou a označenia "krehké" na balíku. Obalový materiál neodhadzujte. Ďalší postup budeme riešiť individuálne.

Táto stránka používa cookies. Viac info