Najčastejšie otázky

1. Aký je rozdiel medzi pevnou a polohovateľnou vežou?
Polohovateľná veža má tri polohy výšky stupienka, ktoré môžte prispôsobiť výške dieťaťa. Pevná veža má stupienok v najvyššej polohe - 50cm a nie je možné ju meniť.

2. Aký je rozdiel medzi lakovanou vežou a vežou bez úpravy?
Nami používaný lak je bezfarebný, teda nezmení farbu dreva. Jeho úlohou je drevo ošetriť a zakonzervovať tak, aby bola jeho údržba jednoduchšia. Porovnanie si môžte pozrieť na nasledujúcom videu 

3. Ako zistím, ktorá veža je polohovateľná?
Všetky naše veže, okrem pevnej veže, sú polohovateľné.

4. Aký je rozdiel medzi vežou so zvislými tyčkami a pevnou/polohovateľnou vežou?
Veža so zvislými tyčkami je určená pre detičky, ktoré radi na všetko vyliezajú, jej bočné tyčky tomu zabránia. Zároveň má oporné nohy, ktoré poskytujú ešte väčšiu stabilitu.

5. Akej farby sú veže?
Vežu vám vieme dodať bez povrchovej úpravy, natretú ekologickým polomatným lakom, alebo s farebnou úpravou. Môžte si vybrať z niektorej z 30 farieb, ktoré ponúkame. Zvoliť môžte aj kombináciu farieb veže, stupienka a bezpečnostných tyčiek. Na vzorkovníku sú farby použíté na našom dreve, pri bledších farbách býva vidieť aj kresbu dreva.

vzorkovnik

6. Aká je cena náteru?
Pri lakovaní je doplatok +10€ a pri farebnom nátere je doplatok +20€.

7. Mám nižšiu/vyššiu kuchynskú linku ako je štandardná výška veže.
Vežu radi prispôsobíme výške vašej kuchynskej linky - zmenu výšky môžte zvoliť pri produkte Úprava výšky veže. Nakoľko ide o úpravu na mieru, je potrebná platba vopred a doba dodania sa môže predĺžiť.

8. Aká je doba dodania?
Snažíme sa mať vežičky pripravené skladom a teda odosielať do 2-3 dní.

Štandardná dodacia lehota je do 10 pracovných dní, no v prípade individuálnych požiadaviek ako napríklad zmena výšky, maľovanie mena a iných zmien na veži, sa môže doba dodania predĺžiť na 20 pracovných dní. O dĺžke dodania vás radi informujeme mailom, alebo telefonicky.

V prípade Aktivity veží s farebnou úpravou je doba dodanie dlhšia, nakoľko nie je možné ich mať vopred pripravené a skladáme ich až po tom, ako dostanú svoj farebný náter.

Rovnako v prípade väčšieho náboru objednávok, ako napríklad v predvianočnom čase, sa môže dodacia doba predĺžiť, o čom vás budeme informovať.

9. Ako sú dodávané veže?
Veže odosielame kuriérom v zmontovanom stave. Stačí teda odbaliť a môžte používať.

10. Koľko stojí poštovné?
Pri platbe vopred je poštovné 5€, za dobierku je príplatok +2€.

11. Mám individuálne požiadavky (širšia platofrma, žiadne tyčky, širšia veža a pod.)
Neváhajte sa na nás obrátiť s akoukoľvek požiadavkou, ak to bude v našich možnostiach, radi vám vyhovieme. Najčastejšie úpravy na mieru si viete zvoliť priamo v sekcii Príslušenstvo

12. Čo sú podporné nohy?
Pre zvýšenie stability učiacej veže je možné dorobiť spodné podporné nohy, vďaka ktorým nebude možné vežu prevrátiť do strany - táto možnosť sa volí priamo pri konkrétnej veži (v prípade Zebry, Tigra sú automaticky na veži podporné nohy)

13. Máte kamennú predajňu?
Predajňu nemáme, naše veže vyrábame na základe objednávky. Po dohode je možný osobný odber v Bernolákove, alebo v Bratislave. Nakoľko nemáme stanovené konkrétne hodiny na odber, čas je však potrebné si dohodnúť individuálne a to telefonicky na čísle, ktoré Vám zašleme po vyhotovení objednávky.

13. Prišla mi poškodená zásielka, aký je postup?
Hoci sa snažíme tovar baliť tak, aby sme predišli akémukoľvek poškodeniu, žiaľ niekedy naša snaha nestačí.
V prípade, že ste si všimli akékoľvek poškodenie spôsobené prepravou, ihneď nás o tom informujte prostredníctvom e-mailu, prosíme o zaslanie fotografií poškodenia, ako aj fotografií štítku s adresou a označenia "krehké" na balíku. Obalový materiál neodhadzujte. Ďalší postup budeme riešiť individuálne.

Táto stránka používa cookies. Viac info