Prišla mi poškodená zásielka, aký je postup?

Hoci sa snažíme tovar baliť tak, aby sme predišli akémukoľvek poškodeniu, žiaľ niekedy naša snaha nestačí. Ak je akokoľvek krabica poškodená, zásielku nepreberajte a spíšte s kuriérom zápis o škode.


V prípade, že ste si všimli poškodenie spôsobené prepravou, ihneď nás o tom informujte prostredníctvom e-mailu, prosíme o zaslanie fotografií poškodenia, ako aj fotografií štítku s adresou a označenia "krehké" na balíku. Obalový materiál neodhadzujte. Ďalší postup budeme riešiť individuálne.

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Naša webová stránka ukladá údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača) na identifikáciu vašej relácie a dosiahnutie základnej funkčnosti platformy, zážitku z prehliadania a zabezpečenia.
Môžeme ukladať údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača), aby sme mohli poskytovať doplnkové funkcie, ktoré zlepšujú váš zážitok z prehliadania, ukladať niektoré z vašich preferencií bez toho, aby ste mali používateľský účet alebo bez prihlásenia, používať skripty a/alebo zdroje tretích strán, widgety atď.